אדריכלות ועיצוב פנים
אפרת שפירא

אפרת שפירא

תכנון אדריכלי ועיצוב פנים

לכולנו יש חלום בו אנחנו רואים את בית החלומות שלנו, אך הדרך לבית החלומות שלנו עוברת דרך בתכנון אדריכלי ומלאכת עיצוב פנים מקצועית. תכנון ועיצוב פנים דורש מקצועיות לצד ידע והבנה עם עולמות התכנון והעיצוב. באמצעות תכנון נכון ניתן להפוך את התהליך למהיר, איכותי ואף לחסוך לא מעט כסף.

עיצוב פנים והום סטיילינג – הקסם נמצא בדברים הקטנים

עיצוב פנים והום סטיילינג הפך כבר מזמן לביטוי שגור בקרב משקי בית רבים בישראל. עיצוב פנים הוא נושא הטומן בחובו לא מעט אתגרים ודורש מקצועיות. בשונה ממה שאנשים רבים נוטים לחשוב הקסם בעיצוב ברוב הפעמים נמצא בדברים הקטנים – הן מבחינה עיצובית והן מבחינה פונקציונאלית. דרך תכנון נכון של החלל ושימוש באלמנטים עיצוביים אשר עשויים להיראות "שוליים" במבט חטוף ניתן למקסם את החלל ולהפוך אותו לחלל חמים, עמעוצב ופונקציונאלי.

חיסכון כספי דרך ייעוץ ועיצוב פנים

אנשים נוטים לחשוב כי פניה אל בעל מקצוע המתמחה בעיצוב פנים לא יהווה יותר מנזק לארנק, אך לא כך הדבר. פנייה אל בעל מקצוע לשם ייעוץ ועיצוב פנים יכולה לחסוך עשרות אלפי שקלים בתכנון הנכס. כאשר עובדים עם בעל מקצוע מומחה אשר מאפיין את הצרכים ואת הנכס לפרטי פרטים, ניתן לדעת בוודאות לפני תחילת העבודה. מה תהיה העלות המשוערת של העבודה.

כמו כן, הניסיון של אדריכל ומעצב פנים עוזר לנו למקסם את החלל שלנו ולהוציא את הטוב ביותר ממנו בהתאם לתקציב אותו הגדרנו מראש. 

בנוסף אנחנו רואים כי מעצבי פנים ואדריכלים הינם בעלי כוח קנייה חזק  ברשתות מובילות ובחנויות בוטיק בעולמות העיצוב –הם נהנים ממחירים מוזלים למגוון רחב של חומרים, אביזרים וריהוט מה שעוזר ללקוחות לחסוך לא מעט כסף על מוצרים שונים אותם הם מעוניינים לרכוש עבור הבית שלהם.

5/5 - (1 vote)

שיתוף הפוסט

דילוג לתוכן