מעצבת דירה לבית
אפרת שפירא

אפרת שפירא

מעצבת פנים לבית

לפני שאתם ניגשים לעיצוב של ביתכם מחדש, יש כמה בעלי מקצוע שיחד איתם יהיה תהליך הרבה יותר קל, פורה ומוקפד. אחת מהן היא מעצבת פנים, ולמרות החשיבות הרבה שיש לה, לא מעט אנשים מוותרים עליה ומנסים לבצע שיפוץ בלי ליווי של מעצבת פנים. אפרת שפירא היא מעצבת פנים מקצועית, והיא כאן כדי לספר לכם למה לא כדאי לוותר על שרותיה של מעצבת פנים.

מעצבת פנים

לפני שנדבר על הליך העבודה מול מעצבת פנים, חשוב להבין מה בדיוק התפקיד שלה. בעוד שאת התפקיד של האדריכל והמהנדס כולנו מבינים, דווקא עיצוב הפנים הוא תחום שלעיתים נופל בין הכיסאות. 

עיצוב פנים הוא התחום שמתמקד בעיצוב החלק הפנימי של החלל אותו אנחנו מעצבים. בין אם מדובר על משרד, דירה או בית רב קומות, עיצוב פנים נועד להפיק מהחלל הפנימי את המיטב. 

מה בדיוק יש לנו בנכס

בשלב הראשון של התהליך אתם יושבים עם מעצבת פנים ומבינים מה בדיוק הערך המוסף שיש לכם בנכס. לכל דירה או משרד יש את היתרונות והחסרונות שלו, ובלי שמבינים אותם היטב אי אפשר להתקדם לשלב הבא. בנוסף עליכם להגדיר מראש מה הצרכים והרצונות שחשובים לכם, ועל אלו נקודות אתם מוכנים להתפשר. אחרי שהדברים הללו מוגדרים היטב, אפשר לגשת לשלב הבא. 

לאן אפשר להגיע

בשלב הבא מעצבת הפנים תסביר לכם מה ניתן להפיק מהנכס שלכם. לפעמים תופתעו לגלות שאפשר להוציא מהדירה שלכם הרבה יותר ממה שחשבתם, אך לפעמים גם תאלצו לגלות שיש רצונות שלא תוכלו לממש בדירה הזו. אחרי ששני הדברים הללו יהיו ברורים לכם, תוכלו לגשת להליך השיפוץ, כאשר הציפיות שלכם יהיו יותר ריאליות.

לסיכום

שירותיה של מעצבת פנים נועדו לאפשר לנו להגשים את החלומות שלנו בתוך הבית. בשלב הראשון המעצבת תבין מה בדיוק הצרכים שלנו ומה הדברים שעליהם אנחנו לא מוכנים להתפשר. לאחר מכן המעצבת תסביר לנו את המגבלות והיתרונות של הנכס, כדי לראות איך מגשרים על הפערים בין הרצון שלנו למציאות. ניהול נכון של שני השלבים הללו יאפשר לכם להוציא מהבית שלכם את המיטב.  

דרגו את המידע

שיתוף הפוסט

דילוג לתוכן