אדריכלות ועיצוב פנים
אפרת שפירא

אפרת שפירא

בא לכם לחדש את הבית?

בדיוק כמו שאנחנו לפעמים רוצים לקנות בגדים חדשים או ללכת להסתפר – כך גם הבית שלנו זקוק מדי פעם לחידוש ושדרוג. האמת היא שאין צורך להשקיע הרבה זמן או כסף כדי לעשות זאת. למעשה ישנן מספר דרכים פשוטות וקלות לעדכן עיצוב פנים לבית. ריכזנו לכם כמה טיפים כיצד לעשות זאת!

הוספת שכבת צבע טרייה

דרך פשוטה של עיצוב ושיפוץ הדירה בלי מאמץ רב מדי היא לצבוע את הקירות שלכם בשכבת צבע חדשה ורעננה. צבע חדש יכול לשנות את המראה והתחושה של כל אחד מהחדרים בבית באופן אוטומטי. חישבו על צבע אחר ממה שהיה לכם קודם לכן ואל תפחדו מצבעים נועזים.

שינוי התאורה

התאורה שבחדר יכולה לעשות את כל ההבדל בתחושה ובאווירה שבו. חישבו על החלפת גופי התאורה הנוכחיים בכאלה מודרניים ומסוגננים. הוסיפו מנורות עומדות לסלון, מנורות מעוצבות צמודות קיר לחדרי השינה וכדומה. זוהי דרך נהדרת לייצר אווירה נעימה ומזמינה בחדר ולגרום לו להרגיש אחר לגמרי.

עדכון הטקסטיל שבבית

עדכון הטקסטיל על סוגיו בבית שלכם היא דרך פשוטה ויחסית זולה להעניק לבית שלכם מראה חדש. אם זה בעדכון הווילונות, השטיחים או הכריות בסלון- אפשר לעשות פעולות פשוטות שישדרגו את החדר. חישבו על הסגנון שאתם אוהבים שיתאים לעיצוב הנוכחי של הדירה. 

שילוב פריטים חדשים עם ישנים

עיצוב ושיפוץ דירה לא אומר שאתם חייבים להחליף את כל מה שיש לכם בבית. לפעמים באמצעות הוספת כמה אביזרים דקורטיביים כגון אגרטלים, תמונות או צמחים אפשר לייצר טאץ׳ חדיש למראה נושן. שידה ישנה יכולה להיראות אחרת לגמרי אם מוסיפים שעון או מנורה חדשה!

לפנות למעצבת פנים

אחת הדרכים הכי טובות לחדש את הבית שלכם היא לפנות אל מעצבת פנים לבית, שתוכל ללוות אתכם בתהליך ולתת את האינפוט המקצועי שלה. מעצבת פנים לבית כמו אפרת שפירא תהיה קשובה לצרכים שלכם ותעזור להפוך את הבית שלכם למקום הכי נעים שמצליח לשקף את האישיות שלכם. אפרת שפירא צברה ניסיון רב במשך שנים בתחום עיצוב פנים לבית ותשמח להעניק לכם משירותיה.

5/5 - (1 vote)

שיתוף הפוסט

דילוג לתוכן